Biblioteca de Duminica

De ziua lui, S. a primit un super cadou de la bunicul- 4 carti cu povestioare biblice pentru copii mici, pe care le vom folosi la Scoala de Duminica. Cartile sunt foarte atractive, de o calitate deosebita, cu ilustratii frumoase  si spectaculoase in acelasi timp. Ele au aparut la Societatea Biblica din Moldova, tatal meu le-a cumparat de la cineva care le-a adus din Chisinau, dar aici gasiti catalogul lor de editii pentru copii http://www.ibs.md/catalog.php?l=ro&idc=23 .

Dintre toate, cea mai utila, cea pe care as cumpara-o daca ar fi sa aleg una singura, mi se pare Prima Mea Biblie tip gentuta (cu maner si incuietoare)- pentru ca are cele mai multe povestioare biblice incluse si este portabila, poate fi luata la biserica de catre copil, iar S. s-a indragostit instantaneu de ea (mai mult de mecanismul de prindere- dar a fost si prima lui alegere).

Cea mai spectaculoasa, care sigur il va incanta pe baietelul meu, dar pe care o pastrez pentru un pic mai tarziu, contine povestile lui Noe, Moise, Iosua, David si Daniel. Ea are dubla ilustratie pe o pagina:

Daca tragi de sageata de la marginea paginei, ilustratia se schimba- mai are S. carti cu elemente miscatoare, si stiu ca ii place sa traga de catonasele care fac pagina sa prinda viata.

Cea mai frumoasa dintre toate, scrisa de Tim Dowley si ilustrata de Jane Kochnevitz, cu 8 povestiri (atat din Vechiul cat si din Noul Testament), mi se pare cea cu ferestre de carton (60 la numar in toata cartea). De mic S. a fost fascinat de astfel de carticele, si cred ca ar fi pe locul 2 in topul recomandarilor mele:

 Cea de-a patra este o carte cu 6 povestiri biblice, iar fiecare are un puzzle. Ilustratiile sunt in genul primei cartulii prezentate:

Eu una sunt foarte multumita de acest dar frumos si util (catile costa in jur de 25~30 de lei fiecare- nu am obtinut pretul exact🙂 )- pot fi un excelent cadou pentru copiii vostri sau prietenii lor. Noi am inceput deja sa le folosim, iar S. este absolut incantat!

Activitati de printat pe teme biblice gasiti aici- http://www.christianpreschoolprintables.com/Pages/FileFolderGames/EasterCross.html

Articolul următor
Lasă un comentariu

15 comentarii

  1. valentina

     /  22 Februarie 2011

    Foarte frumos cadoul. Stii cumva daca se pot comanda online? M-ar interesa si pe mine .

    Răspunde
    • Numai daca incerci sa le scrii un e-mail sau sa le dai telefon (desi cred ca e international, fiind in REpublica Moldova). Nu am vazut sa aiba posibilitatea de a comanda, dar au adresa de contact. Oricum, mi se par si mie tare frumoase…

      Răspunde
  2. Si eu multumesc, atat Ralucai pentru prezentarea supeba a cartilor, cat si Irinei, pentru link!

    Răspunde
  3. Cristina si Fineas

     /  30 Septembrie 2012

    Prima mea Biblie mi se pare cam scumpa Irina pe linkul recomandat de tine cand la radio vocea evangheliei oradea e 29 de lei parca dar nu e de plastic manerul,e sfoara:)

    Răspunde
  4. Da, Irina le-a cautat on-line, se pare ca acolo le-a gasit. Si eu cred ca tatal meu le-a luat cu un pret mai bun decat la Micul Betleem. Pacat ca nu onoreaza si comenzi on line cei de la RVE Oradea.

    Răspunde
    • Cristina si Fineas

       /  2 Octombrie 2012

      ba da,se pot face comenzi si online

      Răspunde
      • Super, multumim de pont, Cristina!

        Răspunde
        • Cristina si Fineas

           /  3 Octombrie 2012

          si eu sunt o mamica care imi doresc sa imi educ copilul cat se poate de bine si de frumos si de aceea cand pot fi de folos o fac cu mare drag:)

          Răspunde
          • Daca mai descoperi ceva, Cristina, sa ne dai de stire! Multumim din nou!

            Răspunde
            • Cristina si Fineas

               /  4 Octombrie 2012

              la cat de limitat e timpul meu nu prea pot citi toate postarile si toate comentariile,asa ca nici nu prea stiu ce sa zic mai ales ca am vazut ca multe din cele ce le avem noi se gasesc si in casele voastre,dar mai vedem…:)pupici Raluca la toti 3

              Răspunde
  1. Pregatiri de Paste… | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

