Carticica despre mine

Am vazut candva pe un blog (si daca voi redescoperi pe care, promit sa pun si link)- o idee care mi s-a parut tare faina si relativ usor de realizat, pe care am adaptat-o si dupa imaginatia mea.

Este vorba despre o carticica personalizata- eu am ales sa o adaptez pe tema celor 5 simturi.

Mai intai, am fotografiat si marit parti ale corpului copilului meu, si le-am tras la imprimanta:

Deasupra fiecarei imagini am lipit un plic (reciclat), si am scris Cu mana eu ating, Cu ochii eu vad, Cu gura eu gust, Cu nasul eu miros, Cu urechea eu aud.

In fiecare plic intentionez sa pun ceva de pipait (am cartonasul ideal, tocmai primit de la o prietena- multumesc Lumi!), ceva de vazut (probabil niste celofan colorat si transparent), ceva de mirosit (probabil o bucata subtire de sapun), ceva de gustat (probabil un biscuite) si ceva de auzit (doi clopotei reciclati de la o felicitare- initial am vrut sa pun un CD, si sa terminam activitatea ascultand muzica).

I-am lipit coperti din carton, i-am dat titlu si am personalizat-o si mai mult cu o poza de-a lui S.- si iata carticica cu care sper sa il incant maine- e si un frumos cadou de ziua lui, nu? Carticica mea e plina de imperfectiuni, nu sunt cea mai indemanatica mamica din lume…dar ideea mi se pare frumoasa, ce ziceti?

Edit- S. a primit foarte bine carticica pentru ca, dupa ce a descoperit ca exista ceva in fiecare plic, a fost nerabdator sa o „citeasca” pe toata, dezamagit ca a doua oara n-a mai gasit un biscuit in plicul despre gust🙂 , incantat de mirosul sapunului mai mult decat de orice altceva (imi tot spunea ca trebuie sa ii dea si la „bubu”- adica la bunic- sa miroasa🙂 ), deci pot sa ma declar multumita de rezultat…

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Sara Bivolaru

     /  18 Februarie 2011

    Cât de drăguţ!

    Răspunde
  2. Monica T.

     /  18 Februarie 2011

    Fain!🙂

    Răspunde
  3. cum se face ca dupa atatia ani sa fim inca pe aceeasi lungima de unda:)

    Răspunde
    • Poate tocmai pt ca sunt atatia ani??? Nici nu stii ce bucuroasa am fost cand am vazut hartiuta cu bulina pufoasa…chiar atunic mesteream la carticica!

      Răspunde
  4. lucy

     /  19 Februarie 2011

    foarte frumos cadouas Ralu!

    La multi ani S. ,sa ai viata plina de impliniri, sanatate si fericire!
    pupicei!
    Happy Birthday!

    Răspunde
  5. Raluca

     /  19 Februarie 2011

    La multi ani, !
    Si Ralu, bravo pentru toate ideile astea, si mai ale pentru transpunerea lor in practica! Eu ma entuziasmez repede cand vad ceva fain pe vreun blog, dar cand e sa ma apuc de treaba., de taiat si lipit… ma mobilizez mai greu. Bravo, bravo, bravo!

    Răspunde
    • E chiar usor, Raluca…odata ce te mobilizezi si vezi ca un proiect din asta nu iti ia mai mult de 20-30 de minute (si faci unul cam o data pe spatamana sau la doua saptamani), vezi ca e chiar realizabil… MUltumim pentru urari!

      Răspunde
  6. Faina carticica! Felicitari!

    Răspunde
  7. Foarte frumos!Mie nu mi-a dat prin cap!

    Răspunde

Lasă un răspuns

