Happy Valentine’s Day!

Nu tinem noi foarte mult la sarbatoarea asta, dar din cand in cand e bine sa ne aducem aminte ca avem nevoie si de un strop de romantism in viata noastra. Iar de cand S. e constient de ce se intampla in jurul lui, am incercat sa il invat ca poate si el oferi ceva celor dragi. Astazi ne-am gandit in mod special la taticul lui, si am decis sa-i facem o surpriza.

De ziua lui, S. a primit de la noi vopsele pentru finger painting. Da…inca nu a fost ziua lui, dar am decis sa inauguram cadoul ceva mai devreme, asa ca astazi am facut un craft pentru tati.

Am acoperit palmele lui S. cu vopsea rosie (S. a fost absolut incantat, si de textura, si de ce iesea dupa stampilare), si am lipit palmele lui pe cartonul roz, in asa fel incat sa iasa un soi de inimioara. Dupa ce s-a uscat, am taiat cartonul cu o foarfeca zimtata, tot in forma de inima, si i-am scris lui Tati un mesaj🙂

Tati a fost foarte placut impresionat de surpriza, mai ales ca i-am pregatit si tartine cu inimioare🙂

Eu cred ca totul a meritat! Mai ales ca S. a fost azi un copil cat de poate de dificil (a fost una din zilele lui cele mai pline de pozne…).

Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. lucy

     /  15 Februarie 2011

    foarte frumos!
    bravo!

    Răspunde

Lasă un răspuns

