Cum ne-am mai jucat in ultima vreme…

Pentru cine este iar in pana de idei (si noi suntem uneori, si trece mult timp pana mai ne gasim ceva de joaca care chiar sa ne placa), iata doua sugestii:

Puzzle din cuburi- am cumparat acest puzzle cu Teletubbies second-hand, pentru ca lui S. ii placeau intr-o perioada aceste personaje. Sunt 6 cuburi mici, intr-o caseta tip servieta, pe care lui S. ii place s-o plimbe prin casa, si ele formeaza 6 imagini cu Teletubbies. Nu reuseste sa le faca singur, dar din cand in cand imi cere sa i le fac, si e tare bucuros cand vede imaginea completa (la fel de bucuros si sa o desfaca); cateodata mai si pune cuburile unul peste altul, daca are chef.

Va mai sugerez si un joc a carui sursa de inspiratie este Flori, o mamica de pe forumul  copilul.ro. Ideea originara era cu pahare de unica folosinta, din care sa cladesti o piramida pe care copilul sa o darame cu o minge mica. Ei bine, cu ocazia asta am descoperit ca nu mai avem pahare de unica folosinta🙂 , asa ca am improvizat cu alte pahare si cani de plastic.

Am facut piramida pe care am incercat s-o darmam cu mingea (mai trebuie sa mai lucram la directie):

S. trece printr-o perioada „distructiva”, asa ca il distreaza orice presupune darmare a ceva; de aceea, jocul a fost un succes. Am mai cladit si turnulete (se pare ca incepe sa il pasioneze sa puna lucruri unul peste altul):

Apoi S. a petrecut o multime de timp punandu-si cate o cana in cap si lasand-o sa cada- i s-a parut tare amuzant! Cu ocazia asta am repetat culorile (Cana galbena- Caaadeeee!), am facut perechi pe culori si am mai si numarat, deci se pune si ca activitate educativa🙂 .

Mult spor la joaca!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

