Sablon cu forme

Cum ziua de joi este dedicata formelor, mi-a venit o idee aseara si am „furat” un sfert de ceas s-o pun in aplicare si s-o pozez. Nu stiu exact daca va fi pe gustul lui S., dar ramane o activitate valabila pantru mai tarziu, daca astazi nu il intereseaza.

Imprimanta noastra functioneaza numai la vrerea si cheful taticului din dotare (in rest o tinem la loc sigur, pentru ca S. are doua mari pasiuni- cartile si obiectele electronice si electrocasnice- si ar fi in stare s-o demonteze 🙂 )- asa ca am decis sa fac „lucru manual”: am luat un carton, am ales cateva cuburi de forme, marimi si culori diferite si le-am trasat conturul pe carton. Apoi am ingrosat acest contur cu rosu. Cum S. are multe cuburi, pe acestea le voi pune intr-o cutie, special pentru activitatea de fata, si sunt sigura ca nu le va simti lipsa.

Rezultatul final ar trebui sa arate asa insa, repet, nu stiu daca S. este pregatit inca pentru ceva ce mie mi se pare  destul de complicat. O sa vedem…revin cu un update

Alte activitati cu forme, jocuri si jucarii, puteti vedea aici: https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/05/forme/

 Spor la joaca!

Edit: Astazi S. m-a surprins si mi-a demonstrat ca inca nu stiu sa-i estimez capacitatile! Jocul cu sablonul si cuburile s-a facut din proprie initiativa, corect, a pus piesele la locul potrivit, s-a prins imediat despre ce trebuia sa faca, ba mi-a aratat si care cuburi sunt de aceeasi culoare! Trebuie sa recunosc ca m-a uimit…Way to go, S.!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

