Un nou giveaway!

Luna aceasta S. implineste doi ani, si m-am gandit sa sarbatorim si pe blog cu un mic (foarte mic) giveaway. Vreau sa impart cu voi cateva materiale pentru crafts si alte surprize (nu le-am pozat pe toate), in ideea ca un copil trebuie stimulat din cand in cand cu ceva nou, iar ceea ce va pot oferi va furnizeza cateva idei de activitati, cel putin.

Unele obiecte pot fi luate in calatorii, fiind mici, altele folosite la diferite teme sau la proiecte de arta, activitati cu litere sau cifre.

Daca va intereseaza acest giveaway, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la acest post (ceva  de genul „vreau sa particip”)- daca nu reusiti, contactati-ma pe Facebook, e-mail, copilul.ro sau oricum altcumva si gasesc eu o cale sa va inscriu in concurs! 🙂 Data limita de inscriere este 18 Februarie, iar pe 19 va fi tragerea la sort-  S. va face onorurile si de data asta!

Mult succes!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Monica T.

     /  9 Februarie 2011

    Urmaresc cu interes bloggul tau…esti o mamica dedicata! 🙂

    Răspunde
  2. Adela

     /  13 Februarie 2011

    Am o saptamana de cand studiez bogul tau si iti multumesc! Am incept si eu sa ma organizez, esti sursa mea de inspiratie. Am inteles ca poti realiza multe cu putin. Te voi urmari zilnic si da, vreau sa particip!

    Răspunde
  3. Raluca

     /  14 Februarie 2011

    Buna, Ralu!
    Ma inscriu si eu!
    Multa sanatate si la cat mai multe postari pe blog!

    Răspunde
  4. valentina

     /  14 Februarie 2011

    Buna Raluca. Ma provoci in fiecare zi sa incerc si eu cu fetita mea jocuri propuse de tine si de cele mai multe ori avem rezultate bune. Sa ai idei bune in continuare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

