Pene si culori

Conform planificarii, miercurea este  ziua pentru culori. Uneori ma simt obosita si fara chef, asa ca poate „joaca noastra educativa” se va limita la o singura activitate, si imi este usor sa stiu ca intr-o anumita zi pot alege o activitate pe tematica hotarata. Daca am si planificat niste activitati in avans…totul devine mai putin dificil 🙂

Astazi ne-am jucat cu pene colorate (eu le-am comandat de la Furnissa, dar adevarul este ca mi se par un pic cam scumpe- daca ar fi s-o fac din nou as cauta intai o varianta mai ieftina), cu fundite si piese care se imbina (funditele de cadouri au fost mai mult accesorii pentru degetele- S. si-a ales o pereche rosie pentru fiecare aratator, si mai mult nu le-am folosit): 

Apoi am ales 4 perechi de pene de patru culori (roz, alb, galben, verde)- cele care se potriveau cu piesele care se imbina, iar din acestea din urma am construit cate un suport pentru fiecare pana- iar S. a trebuit sa le potriveasca. Nu s-a aratat interesat din prima, dar pana la urma a cooperat:

Ce imi place cel mai mult la joaca cu S. in ultima vreme e faptul ca isi inventeaza la fiecare activitate un joc nou- de exemplu, astazi a observat ca poate fi foarte amuzant sa sufle peste pene si sa le faca sa cada- si ne-am distat asa minute bune pana cand am strans activitatea.

Am sortat penele pe perechi, le-am potrivit in suportul de culoarea corecta si le-am denumit- iar in acelasi timp eu zic ca a fost si o activitate senzoriala, pentru ca penele au o textura oarecum  diferita.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

