Sensory bin- rosu

Tot navigand pe alte bloguri cu mai multa experienta, am dat peste aceasta idee usor de pus in practica- sensory bin pe culori http://countingcoconuts.blogspot.com/search/label/Sensory%20Tubs . Cum toate blogurile mamicesti americane abunda acum de activitati pentru Valentine’s Day, rosul este culoarea predominanta si de aici m-am inspirat si eu (desi Valentine’s este mai mult o zi de petrecut cu sotul decat cu copilul). Am adunat, pe parcursul unei zilei, cat mai multe obiecte rosii, de diferite forme, texturi, dimensiuni- am avut grija sa pun si obiecte care se inchid si se deschid, si perechi de obiecte identice.

Le-am pus pe toate in cel mai mare castron al meu (ideal ar fi fost o cutie dreptunghiulara, transparenta, gen Ikea):

Apoi le-am acoperit cu paste (aceleasi paste pe care le-am tot folosit la alte activitati); am adaugat, desi in poza nu se vede, linguri diferite si pahare pentru turnat. Le-am asezat pe o tava, ca sa respect principiul Montessori (care cel putin la noi a dat roade sub un anumit aspect- cand S. vrea o activitate de turnat sau de pictat, vine la mine cu tava🙂 ):

De departe, obiectul meu preferat din toata colectia de chestii rosii a fost o sticluta pe care lipisem inimioare de spuma (facute cu un perforator cu forma), dar S. a vazut-o cand ii faceam poza si nu m-a lasat pana nu i-am dat-o. Si cine credeti ca avea azi inimioare lipite pe mana, spre admiratia fetitelor din parc?

S. s-a jucat aproape 30 de minute cu el, a scos toate obiectele, a potrivit perechile si a inceput sa-si ascunda lingura sau manutele printre paste (un fel de cucu- bau nou descoperit!). Eu o consider un succes! Sper sa va inspire!

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

