Frugal finds (1)

Cine ma cunoaste cat de cat, sau a apucat sa citeasca mai multe postari pe blog, si-a dat seama ca ma entuziasmez tare in fata unui good deal– imi plac cumparaturile avantajoase, si de aceea m-am gandit sa impartasesc cu voi ce mai gasesc in cate o escapada de cumparaturi. Sa nu va imaginati ca am timp mult sa stau sa caut prin magazine…cine are copil mic stie cat de „usor” e sa manevrezi un carucior de cumparaturi din care si in care copilul arunca diverse lucruri, sa accelerezi pentru ca si-a pierdut rabdarea, etc.

Dar din cand in cand, o data pe luna sau la doua luni mai ajung si eu prin Kaufland, si atunci deschid bine ochii la standurile cu reduceri si la cele cu obiecte cu pret fix. In week-end-ul acesta chiar am gasit multe chestii faine- si poate sunt si in orasul vostru:

Cu 20 de ron am cumparat o multime de obiecte pe care le pot folosi la diverse activitati (nici macar nu sunt toate in imagine)- fiecare costand 1.86 ron sau mai putin. Iata ce am gasit eu:

 Doua puzzle-uri mici, numai bune de luat in calatorie, sau de oferit copiilor care vin in vizita (sa se joace si, de ce nu, sa le ia acasa dupa aceea).

Obiecte pentru proiectele noastre „artistice”- tus galben pentru stampile, sortulete de protectie pentru pictat (doar 0.24 ron!!!), creioane colorate si niste chestii care se folosesc la pictatul cu degetele- eu nu m-am prins inca in ce fel- astept ideile voastre 🙂

Fundite de cadouri- de fapt, am luat doua pachete, dar pe unul l-am inaugurat deja- pot fi folosite intr-un milion de moduri posibile (sortare pe culoare, numarat, ornametarea diferitelor proiecte de Craciun, inserarea lor in Sensory Bins, etc)- sunt 15 fundite intr-o punga (5 rosii, 5 albastre si 5 aurii), iar noi deja le-am sortat, numarat, iar S. a umblat multa vreme cu una de degetel sau lipita pe alte parti ale corpului si pe hainute 🙂

Au mai fost si alte obiecte (un fel de plasa de pescuit sau de prins fluturi pentru joaca cu apa la vara, cartoane colorate, 3 role de scotch colorat si sclipicios, etc.)- la acelasi pret bun. Eu una sunt tare multumita de „achizitii”, iar cu cateva ne-am si ocupat timpul ieri si azi.

Nu pot sa va urez decat…spor la cumparaturi!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. lucy

     /  12 Februarie 2011

    mistoo, eu nu prea ajung prin kaufland, dar vad ca mereu ne povestesti despre lucrusoare faine si la pret mic. poate organizez si eu o escapada in curand
    vreau doar sa-mi spui cate piese are un puzzle.merci, pupici

    Răspunde
    • Sunt puzzle pentru copii mai mari, cred ca au peste 20 de piese…eu le iau la preturile astea bune si le dau cadou, fie la micii musafiri, fie la dau ca premiu la elevii ei de la engleza :O). Dar sa nu fii dezamagita daca nu gasesti nimic redus la kaufland, nu intotdeauna au standurile alea.

      Răspunde

Lasă un răspuns

