Casa mea (4)

Aceasta este ultima zi de activitati pe tema Casa mea, si pentru ca dimineata ne-am petrecut-o foarte fain jucandu-ne cu o fetita (un play-date indispensabil pe timp de iarna)- acivitatile urmatoare le vom face probabil dupa somnul de pranz.

Am introdus o noua carticica in „programul de lectura”- Where are my shoes? 

In aceasta carticica Baby Bop se plimba prin toate spatiile casei (inclusiv veranda, scari, atelier si pod) si isi cauta papuceii de balet- asa ca am avut ocazia sa recapitulam si camerele si mobilierul- si presimt ca o vom mai citi. Cartile de saptamana asta au avut mare succes la S.

I-am pregatit lui S. si un craft cu o casuta dubla din hartie: planul este sa o decoram pe exterior (adica sa il las sa o mazgaleasca cu carioci si creioane), povestind despre usa, geamuri , acoperis, samd.:

La interior vreau sa decupam mobilier din cataloagele de mobila si sa il lipim in casuta:

S. m-a ajutat la taiat- e uimitor cum in ultima perioada a reusit sa stapaneasca miscarea de taiere cu foarfeca, si la lipit (ii place sa vada cum curge lipiciul din tub). L-am rugat sa imi arate diferite piese de mobilier, si daca tot eram cu catalogul de mobila in fata, am discutat si alte imagini. Partea din fata a casutei e bine decorata cu tus galben si cu carioca, dar am apucat sa ii scriu numele cu litere mari, asa ca din pacate nu se poate arata.

O zi  fericita va dorim!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

