Casa mea (2)

Activitatile pe care i le-am propus lui S. ieri au avut succes, zic eu: carticica  One light, one sun a fost citita de cel putin 4 ori, cu finger-puppets ne-am jucat frumos (S. si le-a pus pe degete si trebuia sa ridice deasupra capului cand fetita, cand baietelul, in functie de ce ii spuneam eu- ma bucur ca s-a prins de joc; mai amuzant a fost cand a vrut sa si le puna pe picioare si sa ridice picioarele, doar ca nu stateau figurinele prea bine 🙂 ).
Pentru astazi doresc sa ii introduc perechea curat- murdar. Am cateva flash-cards cu imagini ale unei case, fie curate, fie dezordonate, si vom discuta pe marginea lor:

Am si doua planse, una cu o casa foarte murdara, putem discuta despre asta (cine il cunoaste pe S. va sti ca cel mai frecvent comentariu al sau va fi „Gogo”, care pe limba lui inseamna gunoi), iat a doua cu o casa unde jumatate e zi, jumatate e noapte, deci putem recapitula si ceea ce am facut ieri:

De asemenea, pe marginea acestor planse ii voi arata care este sufrageria, bucataria, dormitorul si baia, si ne vom juca un pic cu recunoscutul camerelor. Plansele eu le am cam de 10 ani, si le-am folosit mereu cu copiii la engleza. Foarte simplu si usor este insa sa va confectionati astfel de planse, cu un simplu colaj din reviste sau cataloage de mobila.

De citit, vom citi una din favoritele lui S.- poate cea mai dulce carticica pe care o avem in casa: The Little Dollhouse.

Mai multe detalii despre aceasta carticica va voi da maine, cand ne concentram mai bine asupra camerelor si mobilei din casa.

O zi frumoasa si cosy ca aceasta casuta va doresc!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

