Primul nostru GIVEAWAY!

S. a castigat locul 3 la un concurs organizat pe FaceBook. M-am agitat in ultimele saptamani ca un Pepsi Max, incercand sa imi mobilizez toti prietenii de peste mari si tari sau de mai aproape, rudele si prietenii prietenilor, rudele prietenilor si prietenii rudelor…ati inteles voi…ca sa castig ceva pe care sa il pot imparti cu voi, cititorii blogului meu🙂 .

De castigat, am castigat un voucher in valoare de 50 de ron la Famous Kids, iar eu vreau sa il fac 50-50 cu unul/ una dintre voi. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la acest post ) – orice comentariu, de genul „Imi doresc sa particip” este suficient. Nu trebuie sa lasati date de contact; daca veti castiga, voi lua legatura cu dvs. Ca sa vedeti daca se merita premiul,  intrati aici: http://famouskidstoys.shopmania.biz/ – spre a va alege o jucarie sau un joc in valoare de 25 de ron (mai ales in cazul jucariilor educative, pe care eu le recomand, aveti multe optiuni). Eu una am optat pentru un joc cu care sper ca S. va invata mai usor unele elemente de geografie.

Pentru ca aceasta comanda trebuie facuta repede, puteti posta comentarii in care sa spuneti ca va doriti premiul doar astazi, iar S. va trage la sorti numarul castigator. Maine dimineata vom anunta rezultatul! Doar cine nu participa nu are nici o sansa de castig🙂

Va multumesc tuturor celor ce l-ati votat pe S. la concurs, si voua celor care intrati si cititi acest blog!

Succes!

Articolul următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. felicitari! ma bucur mult ca ati castigat! va pup! (nu ma lua in seama pentru tragerea la sorti)

    Răspunde
  2. gabriela

     /  1 Februarie 2011

    Felicitari!…si era de asteptat de la tine acest gest!

    Răspunde
  3. Radu Florentina

     /  1 Februarie 2011

    Felicitari pentru premiu!

    Răspunde
  4. Ana Balanean

     /  1 Februarie 2011

    Felicitari!Mult succes si la alte concursuri! Meriati! Sunt bune ideile!

    Răspunde
  5. Raluca

     /  1 Februarie 2011

    Felicitari pentru premiu! Si multumim pentru munca pe care o investesti in blog!

    Răspunde
  6. Valentina

     /  1 Februarie 2011

    Felicitari! Sa fii la fel de inspirata ca si pana acum. Silviu e norocos cu o mamica cum esti tu! Pupici

    Răspunde
  7. Monica T.

     /  1 Februarie 2011

    Felicitari pt castig!! si legat de premiu..pick me!! pick me!! :))

    Răspunde
  8. This could be useful for Sammy too!🙂 Kisses!

    Răspunde

Lasă un răspuns

