And the winner is…

La ora 9 fix am declarat concursul incheiat. Ar fi fost frumos sa il las mai multe zile, dar suntem presati de deadline sa comandam. Am decis sa scriu pe biletele numele tuturor persoanelor care au postat un comentariu pe blog astazi, chiar daca nu neaparat la acest subiect (Lucia, de pilda, a lasat un comentariu la alt subiect, dar l-am luat si pe acela in cunsiderare). Am pus biletelele intr-un cosulet. Apoi l-am rugat pe S. sa extraga un biletel- a facut-o cu mult zel, abia am reusit sa facem o poza inainte sa le atace si pe celelate .

And the winner is…

…Radu Florentina! Felicitari!

Celorlate prietene, virtuale sau nu,  care au participat, in primul rand vreau sa le multumesc, iar apoi sa le spun…stay close! sper ca vor fi si alte Giveaways care nu va vor dezamagi!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

