Ce-i in sac?

Tot umbland printre jucariile lui si strangandu-le pe cele imprastiate prin casa, mi-a venit ideea sa-i pregatesc lui S. un joc de tip sensory– prin care sa ii intorduc si un concept nou- cel de „Lung”. Am adunat cat mai multe obiecte subtiri si lungi- lui S. ii plac serpii, stie ca fac sssssss, si de multe ori cand ne jucam cu plastilina imi cere sa-i fac un sarpe. De altfel ieri, cand i-am dat cariocile sa deseneze, l-am surprins zicand ssssss. Atunci l-am intrebat „Ai desenat un sarpe?”, iar el mi-a raspuns foarte binevoitor „Da” (imi place ca acum spune „DA” nu din inertie sau pentru ca stie cuvantul, ci numai cand este de acord cu mine 🙂 ).

Obiectele sunt lungi toate, dar au texturi, grosimi si duritati diferite. Ideea este ca el sa le scoata unul cate unul, sa le descriem („Aceasta este lunga si pufoasa”, „Aceasta este lunga si tare”, etc.), sa le simta in mana. Le-am pus pe toate intr-un saculet de panza opac:

 Sper ca aceasta idee sa prinda. In orice caz, voi reveni cu un update 🙂 .

Edit: Nu ma asteptam sa aiba asa un succes jocul acesta! Am povestit despre fiecare obiect in parte, iar S. a incercat sa le uneasca pe toate, sa faca un obiect si mai lung (din proprie initiativa)! Apoi, siretul ne-a dat ideea sa mai incercam insirarea margelelor de lemn pe el, si de data aceasta activitatea a avut mai mult succes decat prima oara. Deci, a fost bine!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

