Cu ce ne mai jucam…

S. este bolnavior de cateva zile, asa ca iesitul afara este exclus. Incercam sa facem tot ce putem (pe cat ne tin resursele de jucarii, pe de o parte, si de rabdare si energie ale mamei, pe de alta parte- ale lui S. se pare ca sunt inepuizabile!). Iata cum ne-am jucat in ultima vreme- poate va inspira:

Am ales sa ii scot cuburile tip lego, care initial nu prea au avut succes- in ultimele doua zile s-a jucat cu ele, mai mult dezasambland, dar si cu tentative de asamblare reusite:

Un joc de lemn care, la fel, la inceput nu a prins, acum il tine interesat pe S. cam 3-5 minute. Jocul este unul de tip „domino”- el trebuie sa gaseasca perechea sau jumatatea unei imagini. Deocamdata are rabdare sa faca 3-4 perechi (este un pas inainte, tot la fel a inceput si cu perechile de memory cards, iar acum are rabdare pentru ~7). Un astfel de joc puteti confectiona cu usurinta, cu desene sau imagini lipite pe cartoane dreptunghiulare:

Jucaria sortatoare- nu are nevoie de prea multe explicatii (din pacate, acest tip de jucarii nu il atrag prea mult pe S.- desi daca stau langa el se descurca- are altele doua mai simple care ii reusesc mai bine):

O jucarie banala de la pufuleti l-a tinut insa ocupat mult timp, in zile repetate, tot desfacand-o si asambland-o la loc. Este mica si nesofisticata, dar pentru noi s-a dovedit a fi foarte utila. De fapt, ea este prevazuta cu trei cerculete de plastic, subtiri, ca niste bratari, pe care trebuie sa le arunci pe turnulet (e un joc de precizie prea complicat pentru S. acum):

In rest, am dat masinutele pe un tobogan improvizat dintr-o scandura (bun si pentru S.), am facut un trenulet din pernele de la canapea, care s-a dovedit a fi o excelenta pista de alergare (daca cadea, cadea pe moale🙂 ), am desenat si l-am implicat in treburile casnice (este imposibil ca, dupa ce calc eu, sa nu ii las si lui masa de calcat jos, cu un fier rece). Am citit carticele, am numarat si am repetat jocurile pentru invatarea culorilor despre care va povesteam in postarile anterioare. Va urez si voua spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Raluca

     /  27 Ianuarie 2011

    Multumim!!!:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

