Jucarii preiubite? De ce nu?

Cei ce au citit pana acum fie si numai cateva postari pe blogul acesta, si-au dat seama ca sunt fan al jucariilor educative, care sa fie in acelasi timp si frugale, si interesante, daca se poate si de calitate. S. este un baietel foarte binecuvantat- are mai multe carti si jucarii decat si-ar putea dori vreun copil, unele stranse de mine pe parcursul a mai bine de 10 ani, unele chiar de cand eram mici eu sau tatal lui, cele mai multe primite de la prieteni dragi, unchi, verisori, vecini, alti copii- care le-au folosit, le-au iubit, au invatat cu ele si le-au dat mai departe. Pe acestea din urma eu le numesc jucarii preiubite :O). Cand S., surioara lui si orice alti copii ne va mai da Dumnezeu, vor termina joaca cu ele, jucariile vor merge la alti copii care sa se bucure cum ne-am bucurat si noi. Deci…sunt adepta jucariilor si cartilor second-hand? Categoric da! In mod special a celor de lemn, plastic, carton tare, care se pot dezinfecta cu spirt sau alta solutie dezinfectanta (plusuri de obicei nu cumpar nici noi, pentru ca se pare ca pe S. nu prea il intereseaza, in afara de ursuletul cu care doarme).

In aceasta ordine de idei, pentru ca ati vazut ca imi place sa dau sfaturi si sa fac recomandari, va recomand un magazin on line care ma ispiteste de fiecare data cand intru acolo, iar de cateva ori m-a ispitit pana am cumparat :o). Link-ul il gasiti aici:http://picasaweb.google.com/mishu.shop .  Ce imi place cel mai mult? Exista multe jucarii si jocuri educative in stare foarte buna, unele cumparate noi de doamna care are magazinul pentru baietelul ei, care a crescut prea mare pentru ele. Majoritatea sunt de firme excelente (gen Melissa and Doug, Ravensburger, Fisher Price, etc), ale caror imitatii costa mai mult in magazinele din Romania decat originalele second-hand in magazinul acesta. Periodic, exista reduceri si oferte, iar eu am reusit sa iau la preturi foarte avantajoase puzzle-uri de lemn, jocuri educative pe care acum le folosesc la predarea limbii engleze, iar mai tarziu le voi folosi cu S. , si alte feluri de jucarii pe care le pot adapta pentru diferite teme. Am colaborat cu doamna de trei ori, si de fiecare data am fost tratata cu seriozitate si generozitate.     

Prietenilor din jurul meu le-am recomandat acest magazin, asa cum vi-l recomand si voua. Reclama aceasta este benevola si gratuita, pentru ca pur si simplu imi place magazinul, tocmai am vazut noutatile postate in luna ianuarie si m-au impresionat, si as vrea sa va bucurati si voi de ele.  Sper sa va fie si voua de ajutor!

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

