Lucru manual pe teme biblice

Demult, pe cand inca nu aveam copii (nu eram nici macar casatorita), am cumparat o carte care imi este si astazi tare draga- este foarte creativa si foarte frumoasa, de o calitate excelenta- care prezinta diferite crafts ce se pot confectiona cu copiii pe teme biblice.

Cartea se numeste BIBLIA: Confectionam si invatam, de Gillian Chapman, aparuta la Ed. Noua Speranta, Timisoara. Cand am cumparat-o mi s-a parut destul de scumpa- 30 de lei- cred ca si acum mi s-ar parea tot asa, dar merita. Ea se adreseaza copiilor mai mari (activitatile sunt destul de complexe)- dar o mamica priceputa isi poate bucura copilasul mai mic cu cate un craft, confectionandu-l chiar ea si folosindu-l ca material educativ.

Primele pagini sunt dedicate materialelor necesare confectionarii obiectelor:

Apoi, pentru multe povestiri majore din Vechiul si din Noul Testament sunt prezentate niste activitati foarte frumoase, unele mai usor de realizat, altele mai dificile (de aceea, fiti pregatiti sa va implicati alaturi de copil in mesterirea lor). Iata cateva exemple: Geneza:

Daniel in groapa cu lei:

Haina multicolora a lui Iosif:

Singura nemultumire pe care as avea-o este in privinta traducerii, dar e de inteles sa fie asa, in momentul in care s-a publicat cartea pentru cei mai multi romani o parte din materialele folosite pentru aceste crafts erau necunoscute, nu existau corespondente romanesti (iar unele ar putea fi greu de gasit si azi). Activitatile sunt atat de frumoase incat pot fi adaptate oricarei tematici, nu neaparat celor biblice. Nu stiu insa daca se mai gaseste (eu am cumparat-o in 2005 sau 2006), asa ca sper ca nu v-am facut pofta de ea in van :O).

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

