Un site interesant

Un site foarte interesant, pentru parinti si copii, care va poate imbogati considerabil provizia de idei de jocuri, jucarii si metode de invatare- este Activitati Copii. Eu l-am vizitat de multe ori si am fost tare incantata. Au si concursuri, campanii umanitare, si o reducere de 30% pentru orice carte comandata de la editura Cartea Copiilor, daca comandati cu ajutorul unui cod oferit de AC –http://www.activitaticopii.ro/oferte_reduceri_cartea_copiilor . Puteti intra de pe blogroll-ul meu- cu siguranta nu va va parea rau- fie ca aveti acasa un bebelus, fie ca aveti un scolar. Activitatile sunt structurate pe varste, categorii, zone de joaca si sunt foarte distractive. Forumul mi se pare foarte la obiect. Spor la joaca!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

