Fructe si legume (ziua a doua)

De fapt, voi incepe cu o activitate pe care am facut-o aseara: S. mi-a tot dat de inteles, mai mult prin gesturi, ca el vrea sa picteze cu degetele, asa ca i-am pregatit o activitate:

Adevarul este ca S. vroia de fapt sa se joace cu cutia de la stampile, sa apese pe tuburile de colorant alimentar si sa se manjeasca pe degetele, mai mult decat sa picteze, asa ca produsul final e mai mult opera mea decat a lui. Whatever…daca il tine ocupat, interesat si linistit mai mult de 10 minute…se cheama ca e o activitate reusita!

Spre amiaza, dupa o plimbare pe afara, ne-am jucat cu fructele noastre de plastic; mai multe despre activitatile pe care le facem cu ele, aici: https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/02/joc-cu-fructele/. Astazi le-a sortat dupa culori, in cutiile de culorile respective-( S. s-a descurcat foarte bine), si le-a potrivit pe perechi.

Dupa somnul de pranz, i-am pregatiti o activitate cu magneti- am un set de magneti foarte plati, cu fructe- dar nu a avut rabdare sa stea sa ii numesc fructele, cu doar s-a multumit sa dezlipeasca magnetii de pe tablita (este si acesta un exercitiu foarte bun pentru motricitatea fina). Apoi i-am intors tabla si a desenat cu creta.

Am avut si o tentativa de decorare ale unor post-its in forma de mere (cu ajutorul cariocilor, tuburilor de sclipici si creioanelor de ceara- mult mai multe decat cele din imagine :O))- dar nu prea am avut succes cu asta, S. s-a multumit sa decojeasca de hartie creioanele ceracolor si a desoperit (vai de noi!) scrisul pe faianta!

Ambitia mea este sa il invat sa recunoasca, la sfarsitul saptamanii, marul, para si portocala. Sper sa reusim!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

