Tema saptamanii: fructe si legume

De astazi incep cu S. o tema noua, cea a fructelor si a legumelor, neexplorata pana acum in amanunt. Este noua si pentru mine, nu am o multime de materiale si de aceea trebuie sa fiu foarte creativa.

De dimineata am conceput doua  jocuri de potrivire (matching cards)- o parte din imagini sunt luate dintr-un joc mai complex, care este destinat copiilor peste 7 ani. Poate va intrebati ce cauta pestisorul printre imagini vegetale (sau, ma rog, care au legatura cu vegetatia- soarele e acolo pentru ca hraneste plantele)- ei bine, lui S. ii plac tare mult pestisorii, si nu m-am indurat sa nu i-l arat.

joc adaptat

S. le-a „atacat” dis de dimineata, si vreau sa spun ca a potrivit fara probleme imaginile.

Al doilea joc de potrivire este homemade (am mai vorbit despre el intr-o postare anterioara), si este deja facut de S., mult prea simplu pentru el, deci nu a prezentat mare interes- desi a stiut sa il rezolve. Voi insista mai mult pe denumirea fructelor.

De dimineata am citit o carte, una care in mod cert este in topul preferintelor lui S.- ar putea sta cu ea mai mult de jumatate de ora, daca l-as lasa. Este o carte foarte interesanta, in care sunt poze cu legume si fructe, create in asa fel incat sa exprime emotii.

Nu numai ca putem invata fructele si legumele (o parte din ele), dar putem discuta si despre emotii, cum se simt fiecare in parte, si eu ii mimez lui S. fiecare stare- si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca a inceput si el sa imite fetele din carte! Chiar intr-un mod cat se poate de realist si inteligent!

Aceasta este una din imaginile favorite ale lui S.- el spune ca testoasa se ascunde- adica face „Doooo!” (varianta lui de cucu-bau).

Maine vom incerca abordari noi!

Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Ce frumos! De-abia astept sa cresca Sammy ca sa se joace si sa invete! ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

