Pictatul cu sclipici

Cum inca nu am gasit culorile potrivite- e drept, nici nu am apucat sa caut foarte bine- folosim pentru pictat tot felul de alte materiale, cum ar fi tusul de stampile, coloranti alimentari si, mai nou, sclipiciul (glitter glue). Tuburile de sclipici le-am luat cu 2.25 ron, de la standul cu obiecte la pret fix. Pentru pictat, am folosit un omulet de carton (un soldat roman dezechipat- de la un craft) si o fisa de colorat.

S. s-a aratat interesat de tuburile sclipicioase, le-a golit imediat pe figurina de carton (si pe langa), si a stat atent si ocupat vreme de vreo 15 minute. In mod normal, o activitate de genul acesta il captiveaza cel putin 25-30 de minute, dar in ultima vreme este cam agitat si necooperant (parte din cauza ca sta prea mult in casa, parte din cauza ca a intrat in perioada celor terrible twos). Ma bucura faptul ca nu se sfieste sa puna mana pe sclipici (sunt copii care refuza anumite texturi). Am intins sclipiciul colorat pe tot cartonul (din pacate, nu se vede prea bine in poza), am repetat culorile, si am exersat putin si motricitatea fina, punand capacele. Iata rezultatul final:

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

