C.S. Lewis si margaritarul din Singapore

C.S. Lewis este unul dintre autorii mei favoriti- autor de teologie laica, de romane SF, de autobiografie si de carti pentru copii. Imi place atat de mult, incat lucrarea mea de diploma la facultate a fost pe literatura pentru copii, si in special pe Cronicile din Narnia (cu mult inainte ca acestea sa devina atat de faimoase in urma filmului).

Dar nu despre proza lui vreau sa va povestesc acum…

Eram in Sigapore, intr-un decor cald si umed, inconjurata de atat de multa lume, si ma simteam asa de singura uneori, si asa imi era de dor de casa! Era Craciunul… Cred ca asta a fost cadoul meu de Craciun anul acela: am descoperit si poeziile lui C.S.Lewis. Vi le fac si voua cadou, pe doua dintre ele:

Have you not seen that in our days

Of any who’s story, song or art

Delights us, our sincerest praise

Means, when all’s said „You break my heart?”

Si inca una:

She was beautifully, delicately made,

So small, so unafraid.

Till the bomb came.

Bombs are the same,

Beautifully, delicately made.

Sper ca v-au placut cat mi-au placut si mie.

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

