Paste si culori

Am descoperit acum cateva minute aceasta activitate aici: http://chasingmarcus.blogspot.com/2010/02/tot-school-letter-o.html, si am decis ca ar fi ceva usor de pus laolalta, cu ce am eu prin casa.

Eu am folosit paste in loc de orez (sunt mai usor de strans, si le aveam pregatite pentru o activitate cu S.).

Am luat cel mai mare castron al meu, o cana su un pahar pentru turnare (sigur va dori sa faca si asta cand va vedea pastele), si 4 foi colorate (de la alta activitate homemade).

Am adunat cat mai multe obiecte mici, rapid, de cele 4 culori (ideea este ca el sa le sorteze pe foile colorate).

Toate obiectele le-am pus apoi in castron:

Am acoperit totul cu doua feluri de paste (penne si melcisori):

A durat, cu tot cu pozat, cam 10 minute sa alcatuiesc aceasta activitate, dar sper la cel putin 30 de minute de joaca si distractie pentru S. Ii plac tare mult aceste tipuri de jocuri, si incerc sa ii fac cate unul, daca nu o data pe saptamana, macar de 2-3 ori pe luna.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Elena

     /  14 Ianuarie 2011

    Asta imi aminteste de maica-mea si mamaie cand imi spuneau sa mananc tot din castron ca sa ajung la ursulet si cand terminam era un ursulet desenat pe fundul castronului. Multumim pentru ideile super!

    Răspunde

Lasă un răspuns

