Jucarii adaptate (4)

Am gasit prin casa un cub Rubik, si m-am gandit sa il folosesc cu S. pentru repetarea culorilor.

Eu rostogolesc cubul si numim culoarea care ramane deasupra, iar daca suntem in masina pur si simplu S. il intoarce pe toate partile si imi arata culoarea pe care vrea sa o numesc, si nu se plictiseste repede de acest joc. A fost fascinat cand i-am aratat ca se pot misca randurile cubului, si se pot amesteca culorile. El nu e inca foarte verbal, dar deja vad ca incepe sa invete sa recunoasca culorile, ceea ce ma face sa fiu mandra de el! Asta ar fi doar o idee pentru a repeta/ consolida culorile cu copii mici; cu cei mai mari, ii puteti provoca pe ei sa rostogoleasca cubul, incercand sa nimereasca o anume culoare- si astfel jocul devine mult mai interactiv.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

