O zi de scoala de acasa…buna!

S. a fost astazi mai putin morocanos, mai concentrat si dornic de joaca, asa ca am facut mai multe activitati decat de obicei, unele cu mai mult, altele cu mai putin succes, dar in orice caz azi a fost cea mai buna zi de saptamana asta. De aceea, vreau sa va povestesc exact ce am facut de dimineata, ca un mic exemplu:

Am inceput printr-o luuuunga sesiune de pupici, gadilici cuddle si alte chestii de genul asta:O) . Dupa masa, am reciclat ceva ambalaje si am facut un colaj de forme de diverse texturi- mai multe detalii, daca nu le-ati citit deja, gasiti aici: https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/06/forme-frugale/

Apoi ne-am jucat cu literele unui puzzle de spuma (stiu, se spune ca sunt toxice, am mare grija sa nu le bage in gura si sa se joace cu ele doar putin)- S. le-a scos din puzzle si am incercat sa le sortam dupa culoare (in timp ce eu ii mai spuneam si cum se cheama literele)- nu a avut prea mult succes activitatea asta, asa ca am trecut mai departe…

Dupa aceea ne-am distrat desenand dupa sablon (activitate care a mers mai bine decat ma asteptam)- si comparand animalele desenate cu figurinele de plastic. Asta facea parte din tema Animalelor salbatice, despre care gasiti detalii aici-https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/06/animalele-salbatice-ziua-a-patra/ . Micul leu de hartie, imi pare rau sa va spun, nu a mai supravietuit…

Mai tarziu, ca sa il tin pe S. ocupat in timp ce faceam eu altceva, i-am alcatuit o cutie cu cutii- scopul este sa puna capacele la diferite recipiente, iar el s-a descurcat de minune, chiar si fara ajutor:

recipientele folosite

Nici o grija, periuta de dinti e noua! Lui S. i le-am dat amestecate, in cutie.

Din perspectiva mea de mama, pot sa spun ca a fost o zi buna! La fel si voua va doresc!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

