Animalele salbatice (ziua a treia)

Evident, daca m-am hotarat sa insist asupra animalelor salbatice, trebuie sa-mi adun toate resursele ca sa ii mentin interesul trezit lui S.

Ieri seara am facut o activitate de genul „Arts and Crafts”, in care am stampilat un leu (in poza nu se vede, dar S. a ales sa foloseasca si colorantii alimentari pe care i-am incercat data trecuta, si care aseara au avut mai mult succes decat prima oara).

In afara de clasicele stampile, mama a facut „la comanda” un cap de bebe cam tuguiat, un sarpe si un soare, dar poate ca nu va puteti da asa de usor seama de „capodopera”, din cauza calitatii cam indoielnice a pozei. In orice caz, eu sunt multumita de produsul finit, care nu numai ca l-a tinut pe S. ocupat mai bine de jumatate de ora, dar l-a facut si pe vecinul de jos sa se intrebe mirat „Unde e S?”- nu era obisnuit cu atata liniste…

o poza cam neclara...

 In dimineata aceasta am decis sa inviorez atmosfera cu niste marionete; pe langa asta, am citit doua carti, Kami Camila, pe care am vazut-o si in librarii recent, mi se pare draguta si lui S. ii place, asa ca v-o recomand, si o alta versiune a lui Daniel in the lions’ den, de data aceasta animata de marioneta.

Pe langa asta, am incercat sa coloram si o jungla de vinil (sper ca asta e materialul- un fel de plastic moale si lucios), si am fi reusit, daca S. nu ar fi fost atat de absorbit de colorarea propriului nas, a mainilor si a picioarelor cu- dintre toate cariocile existente- un marker permanent…n-am reusit sa il sustrag la timp!

O poza cu produsul semi colorat nu am mai apucat sa fac…oricum am colorat mai mult eu, asa ca nu avea nici un farmec. Spor la joaca va dorim!

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

