Animalele salbatice (ziua a doua)

Astazi am amanat putin „scoala de acasa”, dintr-un motiv foarte bine intemeiat- am primit vizita unei fetite dragute pentru un play-date (noi, romanii, nu prea avem conceptul de play-date, mai ales la varste asa de mici, dar acum cu iarna si cu iesirile mai rare si mai scurte din casa, e bine sa le favorizam copiilor un cadru de socializare). S. si fetita s-au jucat frumos (mai mult unul pe langa altul decat unul cu altul, ca asa e la varsta asta), iar apoi a continuat joaca cu mama- a cerut sa se joace cu plastelina, asa ca am profitat si am facut figurine de animale cu ajutorul unor forme (repetand astfel denumirile unor animale).

formele de plastic stampileaza niste animale

Apoi, inainte de culcare, am recitit cartea de ieri si inca una noua, Daniel in the lions’ den, si am incercat (eforturile mele nu prea au dat roade de data asta) sa facem si un puzzle cu incastru, cu animale salbatice.

Pe langa aceste jocuri si carti, incerc sa fac in fiecare zi, in momente disparate, cate un joc care sa ii perfectioneze motricitatea fina (astazi a exersat deschiderea si inchiderea unui carut de jucarie), cea grosiera (de plida, in acest scop astazi ne-am jucat cu un balon si cu mingea) si orice altceva il atrage pe el in clipa respectiva (uneori ia el initiativa sa se joace cu un anumit obiect sau joc, pe altele punandu-le la loc in cutie daca nu are chef de ele).

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

