Tema saptamanii: animalele salbatice

Aceasta este o tema pe care am mai facut-o acum aproximativ doua luni, si a venit randul ei sa o reluam. S. nu stie animalele salbatice la fel de bine ca pe cele domestice, asa ca vom insista mai mult asupra ei.

o parte din materialele pentru aceasta tema

Astazi am citit o carte cumparata de curand, Little Tiger in the Jungle, este  o carte pop-up foarte frumos ilustrata, cu diferite animale care se ascund prin jungla.

materialele de azi

M-am folosit si de un Atlas mare, pentru bebelusi, cumparat acum foarte multi ani de la un targ, si pe care il folosesc cu fiecare elev la engleza (cred ca este una dintre cele mai bune investitii ale mele in materie de materiale educative- il poti folosi pentru invatarea culorilor, a animalelor, continentelor, si chiar a diferitelor porturi nationale). Pe pagina cu Africa am asezat animalele de plastic pe imaginea corespunzatoare. Am facut jocul asta de mai multe ori inainte, asa ca pentru S. nu a avut cine stie ce farmec, dar ne foloseste la invatarea animalelor.

atlas cu animale

Pentru ca vreau sa detaliez aceasta tema, sper ca voi veni cu idei noi pe tot parcursul saptamanii!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

