Joc cu fructele

Desi Maria Montessori recomanda jucarii din lemn si reprezentari cat mai aproape de cele naturale, noi avem prin casa si jucarii din plastic, si le folosim cat mai creativ posibil. De la o doamna foarte draguta care vinde jucarii on line, an cumparat niste fructe din plastic, pe care insa nu prea le-am folosit pana acum.

fructe din plastic

 De curand le-am scos si, in afara de a le denumi (spre rusinea mea, sunt cam exotice si nici eu nu le stiu chiar pe toate), iata ce mai putem face cu ele:

Le putem sorta pe culoare:

grupe de culori

Putem face multimi de numere (incerc sa il invat pe S. sa deosebeasca numerele si multimile pana la 3; deocamdata S. le recunoaste pe cele de 2):

multimi de fructe

Putem, apoi, sa le aruncam ca pe niste mingi intr-un lighean (nu am o poza sa va demonstrez, insa am incercat asta cu S. si i-a placut).

Putem compara fructele de plastic cu cele reale, si apoi…degusta!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

