Animalele din Ocean

Pentru ca am epuizat foarte repede tema cu Animalele de la Ferma (oricum S. le stie pe toate din cartile noastre), ieri ne-am axat pe forme, iar astazi am reluat tema Animalelor Marine. Ei bine, cred ca si pe asta am cam terminat-o intr-o singura zi, dar maine vom veni cu o idee noua, nu?

Am citit o carticica care se numeste Ocean Friends, unde S. trebuia sa gasesca puisorii diferitelor animale marine (initial, cartea avea niste magneti care trebuiau potriviti pe fiecare pagina, dar noi am primit-o fara, si S. se descurca foarte bine sa gaseasca puisorii si asa- sunt tare mandra de el!). Am facut un puzzle cu incastru, si am jucat un joc (de fapt am adaptat) un joc care se numeste I SPY (e prea greu pentru varsta lui)- cu o imagine 3D ramasa de la o jucarie stricata. Jocul I SPY se poate juca cu copii mai marisori (trebuie sa observe in imagine diferite animale si pesti (eu il joc cu succes si cu elevii de la engleza). I-am aratat animalele marine pe perete (recent i-am decorat un perete cu autocolante cu animale marine, pentru ca pestisorii par a fi „animalele” lui preferate), si aici s-a terminat timpul nostru structurat de joaca.

o parte din jucariile noastre pe tema marina

Urmeaza sa incerc cu S. pictatul cu degetul pe niste forme de pestisori, si promit sa inserez poze daca imi iese :O). 

Daca aveti copii un pic mai marisori, puteti incerca aceasta activitate care mie mi s-a parut foarte interesanta:

http://www.icanteachmychild.com/2010/07/submarine-art.html

Spor la joaca!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

