Arta cu stampile

Sunt o mamica destul de comoda. Imi place sa aleg activitati care nu imi dau prea multa bataie de cap, care nu imi iau foarte mult timp sa  le strang, si eventual nu sa trebuiasca sa fac curatenie majora dupa aceea. De aceea nu am ajuns inca sa pictez cu S. In materie de arta „plastica” pana acum doar am mazgalit cu creioane colorate, carioci si ceracolor, am colorat cu creta si markere „write/erase” pe tablita dubla, dar cea mai indrazneata activitate de genul acesta a fost, de departe, pictatul cu stampile. Am gasit la Kaufland, la standul cu obiecte de 2.25 lei un set de tus pentru stampile rosu/albastru, si in loc de stampile am taiat un burete de bucatarie in doua (in poze veti vedea si doua stampile cumparate, pe acelea le pastram pentru mai tarziu, cand S. va fi suficient de mare sa faca ceva frumos cu ele- le-am asezat acolo doar demonstrativ :O)). S. s-a jucat foarte mult cu ele (o activiate de genul acesta dureaza cel putin 30 de minute; este fascinat de mecanismul cutiei cu tus, poate mai mult decat pictatul in sine, dar este si acesta un prim pas!), si de cate ori le vede le cere (pana acum am facut asta doar de doua ori, incerc sa o fac la distanta mai mare in timp). Lucrarile sunt de fapt o coproductie (mama-baietel), dar S. se distreaza foarte mult cu activitatea aceasta.

tus si stampile

Trebuie sa va atentionez, insa, ca fata mea de masa din bucatarie a ramas iremediabil patata, la fel si unele hainute, iar tusul iese destul de greu de pe maini, fata, nas si alte parti ale corpului care reusesc sa se murdareasca in proces! Puteti incerca acelasi lucru cu tempera in loc de tus, colorant alimentar sau orice altceva va inspira pe moment. 

produsul finit :O)

Succes la stampilat!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

