Sensory- stimularea simtului olfactiv

In ultima vreme S. este tot mai preocupat de arome. Miroase cam tot ce ii iese in cale, dupa care scoate un „aaaahh…” de satisfactie, si ne da si noua sa mirosim obiectul respectiv, dar neaparat si ursuletului…

De aceea, m-am gandit la o activitate care sa exploateze acest nou interes.

Am luat cutiile mele transparente si colorate, si am pus in ele chestii mirositoare (saculeti parfumati de pus intre haine, o lumanare parfumata; puteti incerca si un sapun mai deosebit…daca copilul nu mai baga in gura chiar tot). S. a trebuit sa le deschida pe toate si sa le miroasa, s-a indragostit de lumanare (mai are una, ceva mai mare, pe care am primit-o aseara, si nu a vrut sa doarma fara ea). Din intamplare, culorile saculetilor chiar se asortau cu ale cutiilor, asa ca S.  a si potrivit saculetul in cutia de culoarea  corespunzatoare (ceea ce mie mi se pare minunat, in conditiile in care acum 2 luni, cand am inceput prima data sa „ne jucam mai structurat”,  habar nu avea de culori). L-a incantat activitatea si a stat destul de multe minute cu ea, intorcandu-se, dupa o perioada sa ma adulmece saculetii (lumanarea nu a mai vrut s-o dea inapoi:O))

cutii cu arome

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

