Marionete

O jucarie pe care o recomand de la orice varsta, sunt marionetele: ele inveselesc o „conversatie cu bebelusul”, insufletesc o lectura, starnesc imaginatia copilului, sunt foarte lovable si pot fi purtate in geanta peste tot.

Nu pot sa va spun ce utile mi-au fost marionetele in predarea limbii engleze (le strang de cand eram studenta). Acum le folosim tematic (cele domestice, la tema FERMA, animalele salbatice la tema respectiva, cele simple, din fetru,primite de la cineva, la CULORI). Eu am o multime de marionete tip manusa, S. le adora, ii place sa si le puna si el pe mana. TOATE sunt primite. Nu am cumparat nici una, toate le-am capatat intr-un fel sau altul, si le-am pastrat cu sfintenie. Se pot si confectiona, din sosete colorate (lipiti nas, ochi, taiati gura, exista multe tutoriale pe net), exista si finger puppets (de pus pe deget), si pot fi facute si din hartie (mai ales cele pentru deget). Poti spune povesti cu ele, crea dialoguri, sunt foarte utile pe masina, in calatorii…

o parte din marionetele noastre

Un frumos exemplu de poveste spusa cu marionete- http://www.youtube.com/watch?v=5GiLAIO0EiY&feature=related.

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

