Lectia despre transporturi (continuare)

Astazi am continuat cu S. tema TRANSPORTURILOR, si ne-am axat in special pe excavatoare si masini de pompieri. la inceput, am citit o carte despre excavatoare (care are diferite texturi pe pagina, e foarte iubita de baietelul meu)- Diggers- si apoi ne-am jucat putin cu un excavator de jucarie, ca sa-i arat in mod concret partile excavatorului. Apoi am citit una dintre cartile lui favorite- Firetrucks in action– ce are multe parti care se misca pe pagina. Apoi am luat o masinuta de pompieri si am observat daca are cam tot ce arata in poza de pe carte.

Apoi S. a ales sa se joace cu cuburile lui din lemn, asa ca am construit o strada pe care treceau excavatoarele, masinile de pompieri si camioanele, si care transportau „gogo”- adica gunoi/ evident, alte cuburi- si a fost un moment in care si el s-a distrat.

Dupa aceea am mai incercat si alte activitati, una dintre ele fiind cea cu turnuletul din cutii colorate (gasiti o poza intr-una din postarile anterioare). Am petrecut destul timp si cu acest joc, repetand culorile si cladind turnuri.

Cam asa arata o parte dintre materialele (a se citi jucariile) folosite la aceasta tema:

tema transporturilor

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

