Jucarii adaptate

Una din jucariile Montessori, cunoscuta drept turnul roz, este un joc cu cuburi din lemn roz, incepand cu unul foarte mic, ca un zar, si terminand cu unul mare. Copilul invata despre marimi, conceptele de mare si mic.
Eu nu am acasa asa ceva, bineinteles…DAR, am gasit intr-un magazin cu preturi mici un set de cutii (dintr-un plastic transparent, de culori diferite- rosu, portocaliu, verde, albastru si mov- si de marimi diferite, astfel incat intra una intr-alta). Noi pana acum le-am folosit sa ne uitam prin ele, si sa-i spun ce culoare este (ii place sa se uite prin plasticul acela transparent, care coloreaza lumea diferit), si am avut eu tentative de sortat cuburile dupa culoare (fara succes la S. pana acum, din pacate). Astazi l-am folosit ca sa cladim un turn descrescator, dupa modelul Montessori.

puse una peste alta, alcatuiesc un turn mai inalt

Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. carmen

     /  21 Decembrie 2010

    si i-a placut?!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

