Invatarea culorilor

Exista multe activitati ce pot fi utilizate in invatarea culorilor- de fapt, „the sky is the limit”, atata vreme cat suntem inconjurati de culori. O activitate destul de simpla, ieftina si accesibila tuturor (potrivita copiilor peste doi ani, dar si celor mai mici; eu am incercat-o azi cu S. A avut nevoie de ajutor, dar se pare ca i-a placut).

Se iau cateva foi colorate, nu prea mari (daca aveti acces la mostrele de culoare din magazinele ce vand var si vopsele, aveti chiar ceva frumos), si cateva carlige de rufe (fie colorate, fie din lemn natur). Eu am avut din lemn, asa ca le-am colorat la capetele care se prind cu carioci diferite. Copilul trebuie sa prinda carligul de hartia corespunzatoare.

carlige si culori

Articol anterior
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Metoda Montessori- activitati practice

Lasă un răspuns

