Anne of Green Gables

Anne of Green Gables

Ca sa spun adevarul, prima mea intalnire cu Anne a fost la televizor, pe cand eram studenta la Cluj, si m-am indragostit de ea. Serialul era bine facut, actrita bine aleasa, si chiar totul „was screaming” stilul meu.

Insa pe carte am pus mana abia mai tarziu,in 2005, cand cineva mi-a daruit cartile in engeza lasate in urma de sora ei, plecata in America. Le-am platit (datorie exclusv morala) cu lectii de engleza gratuite oferite copiilor ei, dar a meritat fiecare minut. Aveam, la inceput, doar volumele 2 si 3 , intr-o veche editie. Un batranel, Quint McCoy, mi-a adus mai apoi toata seria, si pt asta ii voi ramane profund recunoscatoare.

O citeam peste tot: la farmacie, in pauzele de la scoala, la cozi, asteptand. Radeam, ma induiosa, ma inspira, crea atmosfera. Avea farmecul unui „acasa”, un acasa frumos, victorian, feminin si estetic.  De data asta ma identificam chiar eu cu fata plina de imaginatie si de potential. Avea gust de mere galbene, sentimentul unei solitudini implinite prin multa lectura si multa muzica. Viata mea era din nou frumoasa, legaturile cu oamenii imi aduceau bucurie, Dumnezeu era aproape, cartile si muzica imi deschideau usi, rutina imi oferea echilibru. Eram fericita. God is in Heaven, and  all’s  right with the world.

LE: Ieri am descoperit, pe youtube, si serialul- enjoy!

Articol anterior
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. carmen

     /  21 Decembrie 2010

    cu siguranta una din preferatele mele!

    Răspunde
  2. AndreeaM

     /  22 Mai 2015

    Iti multumesc ca mi-ai amintit de acest serial, pe care l-am vazut acum ceva vreme si la care m-am mai gandit, dar n-as fi stiut cum sa-l caut.

    Răspunde
  3. Elena C

     /  13 Iulie 2015

    Multumim! O adevarata placere in a revedea acest serial.

    Răspunde

Lasă un răspuns

