Un cadou handmade pentru fetite

In lista mea de anul trecut cu cadouri handmade pentru copii, va povesteam ca obisnuiam sa le impletesc fetitelor haine si paturele pentru papusi.

Anul acesta m-am hotarat sa daruiesc asa ceva unei fetite dragi, pe care o admir foarte mult.

Pernuta am cusut-o in tehnica cross-stitch, cu dantela pe margine, iar Baby este numele papusii ei. Paturica am impletit-o, iar pe margine am cusut dantela lata. Nici una nu e perfecta, puteau fi mult mai frumoase, dar sper totusi sa insufleteasca joaca fetitei.

Imi amintesc cat de incantata eram, mica fiind,  cand cineva isi lua timp sa imi inzestreze papusile. Sper sa fie un cadou care prinde. Voi ce ziceti?

Postul anterior
Următorul post
Scrie un comentariu

32 comentarii

  1. Raluca, cred ca acestea sunt cadourile care ar trebui apreciate de cei mici( tocmai ma gandeam la un astfel de post-le cos fetelor si papusilor lor sortulete de Craciun,de la Mos).Cred ca cei mici trebuie invatati sa aprecieze aceste daruri si ei la randul lor sa incerce sa faca astfel de daruri!

    Răspunde
    • Eu asa le apreciam, si cu atata drag le faceam, iar cu S. am inceput inca de cand era foarte mic sa il implic in “facerea darurilor”, sper sa devina o traditie la noi in familie. Asa am admirat ce ai cusut tu pentru fetele tale si pentru papusile lor…incat mi-a venit si mie pofta sa fac ceva pentru o fetita :)

      Răspunde
      • Si noi la fel facem!Felicitari si mici cadouri!Deja fetele mele au intrat in paine!Daca ne apucam de facut ceva toata ziua ar face si ma intreaba ce urmeaza…
        Sortuletele vor fi surpriza si le vor primi de Craciun.Le fac pe ascuns cand ele sunt la scoala.Urmeaza sa fac si eu paturica!

        Răspunde
  2. Vai, ce frumoase suuuunt!!! Minunate!

    Răspunde
  3. Mie imi place foarte mult si cred ca ar placea oricarei fetite…nici vorba sa nu “prinda”!Felicitari!
    Fetita mea si-a facut singura pernita la papusa ca a vrut s-o invat sa coasa si asta a fost primul lucru cusut.

    Răspunde
  4. Raluca, sunt minunate, absolut minunate, le ador!!!

    Răspunde
  5. Sunt foarte, foarte frumoase!!!!
    Mi-ai dat o idee, mersi :)

    Răspunde
  6. M-ai uimit cu ce lucruri frumoase ies în mâinile tale! Sunt foarte frumoase! Cu siguranță or să-i placă!

    Răspunde
  7. Nicoleta

     /  27 noiembrie 2012

    Foarte frumoase, intr-adevar! Ce varsta avea S. cand ai inceput sa-l implici in facerea cadourilor? Am si eu un baietel de 2 anisori si ma intrebam ce fel de cadouri as putea face impreuna cu el, fara sa-l pun in pericol sau sa-mi faca dezastru in casa…

    Răspunde
    • Nicoleta, imi permit sa iti raspund eu (sper sa nu se supere Raluca)
      Ati putea face cateva felicitari personalizate: tu sa decupezi din reviste, pungi de impachetat cadouri, etc imagini specifice Craciunului iar baietelul tau sa le lipeasca cu ajutorul unui lipici solid. Sau puteti folosi diferite autocolante…
      Iar la final sa-l lasi sa “scrie” el in felicitare.
      Noi am facut ceva asemanator anul trecut iar bunicii au fost foarte incantati de felicitari..

      Răspunde
    • Nicoleta, cred ca anul trecut am inceput, cu felicitarile amprentate. Pe bunici ii incanta sa vada ceva cu palma lui acolo. Si anul asta am pregatit ceva, ca niste tablouri, ca sunt prea mari sa le pot numi felicitari…

      Răspunde
  8. Mihaela Pop

     /  27 noiembrie 2012

    Sunt superbe! Ce frumos iti ies toate lucrusoarele pe care le faci!!!

    Răspunde
  9. Raluca, felicitari! Sunt foarte frumoase! Mi-ai dat o idee buna, am sa incerc si eu pentru nepotica mea sa-i fac niste hainute :) Sunt sigura ca va fi bucuroasa. Multumesc :)

    Răspunde
  10. Nicoleta

     /  28 noiembrie 2012

    Multumesc frumos de raspuns Adriana. Tot rasfoind site-ul Ralucai mi-a venit si mie o idee: sa facem felicitari de Craciun folosind lipiciul cu sclipici sau sa facem un mos Craciun din carton, decupat de mine, la care el sa poata lipi barba cu vata. Spor la activitati!

    Răspunde
  11. Cadourile astea trebuiesc pastrate ca amintire.

    Răspunde
  1. Daruieste darul de a darui « Alfabet ReCreativ

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 289 other followers

