Arborele genealogic

De indata ce am vazut arborele genealogic lucrat de Camelia si M., mi-am dorit sa fac candva unul cu S. Apoi a aflat de provocarea de pe Activitati pentru copii- concursul cu servetele, si imediat m-a dus gandul la arborele familiei noastre. Tot amanasem lucrul la el, dar momentul cel mai potrivit a sosit acum, dupa ce S. a cunoscut vara aceasta o parte din rudele lui de departe sau de aproape, si e suficient de mare ca sa si le aminteasca pe termen mai lung.

Asadar, am luat cele doua servetele cu frunze comandate pentru concurs, am luat o coala de carton crem, aracetul special pentru tehnica servetelului- despre care am aflat prima oara dintr-un articol de pe blogul Laurei Frunza- foarfeca, acuarele, carton maro pentru tulpina, penson si apa, si am purces la lucru. A fost pentru prima oara cand incercam aceasta tehnica, asa ca doream liniste, deci S. dormea la ora aceea.

Am taiat marginile unui servetel, si le-am lipit pe marginile cartonului, apoi am decupat tulpina din carton maro, iar coroana copacului am pictat-o cu acuarele.

arbore

S. m-a ajutat si el un pic la decupat si la alegerea frunzelor, a experimentat cu aracetul si acuarelele. Din pacate, nu am poze cu el in actiune, eram atenta sa nu manjeasca ceva cu aracet :) .  Cu albumele de fotografii in fata, am inceput sa discutam despre relatiile de rudenie, despre ce legatura are fiecare cu ceilalti din familia noastra, chiar si despre membri pe care el nu i-a vazut niciodata insa si-i aminteste din povestile noastre. Am scris pe fiecare frunza numele rudelor, insa scrisul s-a estompat prin adaugarea aracetului. Arborele e tare dragut, iar eu sunt mandra de prima mea incercare in tehnica servetelului:

arbore1

Voi ati incercat vreodata aceasta tehnica?

Scrie un comentariu

12 comentarii

  1. Raluca, e excelent arborele vostru! Cred ca S. a fost extrem de impresionat de el! Felicitari!

    Răspunde
  2. Foarte reusit arborele, imi place mult! eu nu am incercat inca aceasta tehnica …

    Răspunde
    • Adina, e muuult mai usor decat imi inchipuiam eu! E o tehnica foarte utila la decorat lucruri si, de ce nu, la reconditionat mobila- la asta planuiesc s-o folosesec candva :)

      Răspunde
  3. Foarte frumos! Eu am pe blog o variantă eșuată :)) Dar asta pentru că nu am folosit instrumentele care trebuie :)) Vreau să le cumpăr când merg în țară

    Răspunde
    • Nu e greu deloc, Nico, si am vazut cat esti de indemanatica, asa ca sunt sigura ca ti-ar reusi cu materialele potrivite!

      Răspunde
      • Da, vreau să încerc pe viitor cu materiale corespunzătoare :D

        Răspunde
        • Eu cred ca le gasesti si in Grecia, intr-un magazzin de hobby. Dar poate acolo sunt si mai scumpe decat in Romania :(

          Răspunde
          • Da, posibil. Dar eu obicei comand mai totul din România! Cred că-s mai patrioată :D :D Nu, de fapt nu mă prea pricep cu greaca, și îmi vine mai ușor să comand de pe site-uri românești. Iar ca și magazine…probabil aș găsi în Tripolis sau Atena, dar sunt la maaaaare distanță de mine din păcate :(

            Răspunde
  4. Frumos!Orice craft ce are legatura cu familia, are un loc aparte in sufletul celui ce il efectueaza.Felicitari!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 288 other followers

