Constructie din tuburi de carton

Cand am vazut la Valentina aceasta sculptura din tuburi de la rolele de hartie de bucatarie si igienica, m-am pus serios pe colectat tuburile respective care ne ramaneau noua pe-acasa. Ieri, tot cautand activitati interesante pentru S., si care sa nu necesite multa pregatire, am dat peste acest articol, care m-a inspirat sa scot la lumina impresionanta :) noastra colectie, impreuna cu o banda scotch colorata:

La inceput, S. si-a facut singur un binoclu (el a alaturat doua tuburi lungi si tot el le-a decretat binoclu, ba chiar vroia sa ii faca capace din tuburile mai mici). Apoi am coborat si eu pe podea cu el si am construit impreuna un tunel pentru masinute:

A fost o distractie de cel putin jumatate de ora (si ar fi durat si mai mult daca nu as fi vrut eu sa facem si experimentul cu mirodeniile, sau daca ne-am fi apucat sa pictam tunelul, asa cum a facut Elena). De costat, a costat exact atat cat banda scotch. Avand in vedere ca un copil se joaca cam tot atat cu majoritatea jucariilor cumparate pe bani grei, merita sa exploatam cat mai des aceste variante de reciclare.

Postul anterior
Următorul post
Scrie un comentariu

3 comentarii

  1. ce frumos este tunelul pentru masini ;)

    Răspunde
  2. ce draguta ideea!…:)

    Răspunde
    • Ale voastre sunt mult mai sofisticate :) Oricum, nu a rezistat mult, l-a pus S. pe o coada de matura si l-a desfacut :)

      Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 289 other followers

