Jocul buburuzelor

Intr-o seara prietena mea din facultate Lavinia a trecut pe la noi (doar 15 minute, nu suficient ca sa ne potolim dorul de ea), dar a fost super totusi ca ne-am vazut, a cunoscut-o pe Cati si l-a revazut pe S. (cu care facuse cunostinta cand el avea abia o luna). In trecerea ei grabita de fairy godmother (intotdeauna am asemanat-o in mintea mea cu nasa Cenusaresei care face chestii posibile cu o bagheta magica), i-a lasat lui S. un joc de construire strategica, cu buburuze:

Cum nu fiecare piesa este la fel, trebuie s-o gasesti pe cea potrivita pentru a construi un turn, castel, etc. Jocul are doua variante, una mai simpla cu toate piesele la vedere pentru cei mici si una mai complexa pentru jucatorii mai mari. Se poate juca si de unul singur (challenge yourself), si in grup. Trebuie sa recunosc ca m-am jucat si eu cu S. un pic aseara :).

Multumim, Lavinia!

Postul anterior
Următorul post
Scrie un comentariu

Un comentariu

  1. La joaca cu Buburuza | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 287 other followers

