10 cadouri pentru profii de engleza

Daca aveti prin preajma, in familie, un profesor de engleza pasionat de meseria lui/ei, atunci cred ca n-ati gresi daca  de Craciun i-ati oferi un cadou…didactic. Daca sunteti o mamica  ce doreste sa predea engleza copiilor, va puteti inspira de aici pentru idei de jocuri si gadget-uri folositoare.

1. Carti in engleza- cred ca nu mai e nevoie de explicatii, daca gasiti o oferta buna de carti pentru copii pe nivele diferite, e un super cadou.

2. Flashcards- cartonase grupate tematic, cu numere, culori sau diverse obiecte etichatate sunt un bun obiect didactic pentru invatarea vizuala.

3. Domino-uri cu cuvinte- mi-a fost daruit cu mai multi ani in urma un joc domino unde trebuia sa alaturi imaginea cu cuvantul si l-am folosit de nenumarate ori cu succes (ca un joc Go fish!, ca un joc de imaginatie pentru a crea povesti, mai mult sau mai putin absurde, sau ca un joc de memorare a cuvintelor).

4. Puzzle-uri cu contraste, sinonime, culori- daca obiectele sunt etichetate in engleza cu atat mai bine. Un exemplu ar fi acesta

5. Un alfabet sub orice forma (puzzle tip incastru, cartonase, litere magnetice)  pentru exercitiile de spelling.

5. Cuburi cu cuvinte- am dat peste ele intr-un magazin second hand on line- arata impecabil, sunt usoare si grupate gramatical (substantivele o culoare, verbela alta, etc). Nu am apucat sa le folosesc inca, pentru ca am renuntat la predat pentru o perioada, dar mi se par extraordinare.

6. Un reader- am primit unul de la o familie de americani foarte draga, ce s-a mutat inapoi in State acum 2 ani- toti elevii mei au fost super-incantati de el- este grozav pentru exercitiile de listening comprehension.

Scuze pentru calitatea fotografiei

7. O consola Leappad- i-am luat una lui S. si e absolut superba, dar cred ca trebuie sa creasca un pic mai mare pentru ea. Asa ceva avem noi, dar l-am luat second hand si a fost mult mai ieftin (gasiti preturi super pe okazii).

8. CD-uri cu muzica pentru copii si povesti in engleza.

9. Seturi cu figurine de animale (salbatice si domestice).

10. Postere educative etichetate in engleza.

Happy Learning and Merry Christmas!

Postul anterior
Scrie un comentariu

3 comentarii

  1. Ai uitat sa amintesti cel mai eficient sprijin de invatat: o calatorie intr-o tara vorbitoare de engleza.

    Răspunde
  1. 10 cadouri pentru profii de engleza « Caiet pentru casa mea's Blog | Gaseste.info

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 283 other followers

