Agrafe de birou

Cine a ajuns sa ne cunoasca si-a dat seama ca imi place sa fiu creativa cu ce am la indemana, sa folosesc obiecte din viata de zi cu zi pentru a atinge aceleasi scopuri ca si cu o jucarie scumpa. Scoala de acasa nu trebuie sa insemne multi bani, ci multa imaginatie si timp acordat copilului. Iar frugalitatea nu inseamna privare, ci provocarea de a gasi moduri inteligente si ieftine pentru a indeplini un scop (educational, in cazul nostru). In rarele ocazii in care mai intru intr-un magazin, sunt cu ochii in patru dupa obiecte ce pot fi adaptate la “scoala” noastra. Zilele trecute, am cumparat o cutiuta cu agrafe de birou colorate, pentru mai putin de 2 lei. Iata ce puteti face cu ele (daca copiii sunt mici vor fi, bineinteles, supravegheati cu atentie):

1. Sortare pe culori:

2. Un exercitiu pentru motricitatea fina, in functie de varsta si de abilitatile copilului: daca este mai mic, va scoate agrafele de pe hartie, daca este ceva mai mare le va putea pune el insusi. Se recapituleaza astfel si culorile, si il puteti transforma intr-un joc de numarat scriind pur si simplu pe hartie o cifra (copilul va pune atatea agrafe cate spune cifra respectiva) :

3. Puteti incerca un joc de pescuit (eu am folosit pestisorii din hartie pentru ca ii aveam deja, iar S. va putea sa ii si coloreze daca are chef, si o undita de la un joc deja existent):

Pe net circula multe variatiuni ale acestui joc de pescuit (pentru mine e vital ca pregatirea activitatilor sa dureze putin, dar daca aveti timp si rabdare puteti incerca si aceste variante): http://laurafrunza.com/2011/07/14/festivalul-vacantei-ziua-4-joc-cu-pestisori-si-undita-magnetica/ sau aici http://10littlelucky.blogspot.com/2011/08/hai-la-pescuit.html.

Spor la joaca!

Postul anterior
Următorul post
Scrie un comentariu

15 comentarii

  1. Adina B

     /  12 noiembrie 2011

    F faina ideea cu pestisorii, Raluca, cred ca o voi pune si eu in aplicare :) weekend placut!

    Răspunde
    • E usor de facut, Adina! Mi-a luat doua minute sa pun agrafele (fiindca aveam deja pestisorii decupati), dar trebuie sa ma si joc cu S., altfel singur nu se joaca cu ei :)

      Răspunde
  2. ti-au placut pestisorii mei?:D
    mersi frumos pentru link.:)

    agrafa inimioara o stii? parca a facut-o si Laura.

    Răspunde
    • Foarte frumosi pestisorii tai, Catalina! Am vrut sa pun si link-ul cu inimioara (de pe blogul Laurei), insa aici intra mai mult mamici cu copii micuti. Uite ca a fost sa fie, daca te-ai ganit tu sa il pui! Multumim!

      Răspunde
    • stai, linkul cu inimioara e de la mine de pe blog. am 2 bloguri: unul pentru adulti si unul pentru copii.
      si da, inimioara e pentru cei mari mai degraba.:)

      Răspunde
  3. ah, mai vroiam sa spun ceva!
    imi plac sortarile cu agrafe.:D

    Răspunde
    • Lui S. ii plac sortarile pe culori, de orice fel. Din pacate le face prea repede :), pe cele din poza le-a sortat in 2 timpi si 3 miscari (mi-as fi dorit sa il tina mai mult timp ocupat).

      Răspunde
    • am si eu cateva idei de sortari pe blog, poate le-ai si vazut. si o sa adaug altele in timp, ca-mi plac mult.:)

      Răspunde
      • Da, am parcurs aproape tot blogul tau pentru cei mici si mi-am notat (mental) cateva activitati de facut cu S. Si cele pentru bebelusi mi s-au parut interesante pentru Cati! S. se pricepe la sortari, dupa cum iti spuneam, acum poate sorta pe culori, forme, marimi si mai noi pe categorii (mancare la mancare, jucarii la jucarii, fructe la fructe, legume la legume- poze, bineinteles). Multumesc pentru idei!

        Răspunde
      • oh, bine ca mi-ai amintit. sunt in urma rau cu postarile pentru bebelusi! trebuia sa scriu deja despre saptamana 20. uof.
        urmareste categoria bebelusi, poate reusesc sa adaug ceva zilele astea. sau, daca-mi trimiti o adresa de mail pe blog.luckyrock@gmail.com, primesti linkurile de la posturile noi de pe Little Lucky.

        Răspunde
        • E super ca vei mai posta-eu oricum intru regulat pe blogurile din blogroll, si ma bucur cand citesc ceva nou si interesant, si mai ales util :)

          Răspunde
  4. mi-a placut ideea ta cu agrafe.:D

    flori sau sori

    Răspunde
  1. MOnster truck si agrafe de birou :) « ursuletinazdravani

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 288 other followers

