Joc de numarat

In ultima escapada la Kaufland am cumparat doua zaruri mari, dintr-un material usor, numai bune pentru mainile piticilor de varsta lui S. Le-am combinat cu niste cuburi pe care sunt imprimate cifre (de la 1 la 6- pentru ca pe acestea le recapitulam):

Jocul pe care i l-am propus lui S. a fost foarte simplu, trebuia sa rostogoleasca zarul, sa numaram bulinele si apoi sa cautam cifra corespunzatoare. Asta era ideea…in practica lucrurile nu au stat chiar asa, pentru ca jocul nu a prins prea bine la S. Asta nu inseamna ca nu puteti incerca sa vedeti cum reactioneaza pustii vostri, nu?

Spor la numarat!

Postul anterior
Următorul post
Scrie un comentariu

3 comentarii

  1. Adina B

     /  3 octombrie 2011

    :) am vazut si eu cuburile in Kaufland — dar am ezitat sa le cumpar, m-am gandit ca n-ar prinde la fiica-mea :)) Noua ni se par interesante, dar lor nu….. :)

    In alta ordine de idei, am gasit ieri la o expozitie de carti aici in Tm, o editura care ofera o selectie de carti pt copii, in engleza, pe teme biblice. Eu am cumparat cateva, pentru ca tocmai ma plangeam (mie insumi) ca nu gasesc astfel de carti, la noi. Poate gasesti si tu ceva interesant, i-am gasit si online:
    http://bebedream.ro/index.php?main_page=index&cPath=29_31

    Răspunde
    • Despre zaruri, le-am luat pentru ca le-am vazut reduse si m-am gandit ca se pot folosi la o sumedenie de jocuri, iar daca nu gasim jocuri pentru ele, inventam, nu? :)
      Am dat si eu peste libraria aceasta on-line la un moment dat- merita tinuta minte. Eu am (nu prea multe, niciodata nu ai prea multe :) ) carti pe teme biblice, dar suficiente si in romana si in engleza (anul trecut de ziua lui S. bunicul i-a facut cadou o mini biblioteca) Sunt foarte frumoase, S. inca nu le apreciaza la adevarata lor valoare…deh, daca nu au ambulanta si masina de pompieri!!!

      Răspunde
  2. Exista o editura care publica asemenea carti pentru copii, in romana, foarte interesante:

    http://www.magdan.ro/magdan/cuprins.htm

    Eu am cumparat cateva asemenea carti de la manastirea Radu Voda din Bucuresti, la preturi foarte accesibile.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 277 other followers

