Materiale educative cu ilustratii si poezii

Va povesteam ca, de curand, am primit niste vizite mult asteptate. Stiind ca sunt pasioanata de activitatile educative matusa mea (fosta educatoare), ne-a facut cadou un set didactic- 48 de planse format A4, care ilustreaza poezii pentru copii de gradinita (Editura TehnoArt)- plansele sunt menite sa ajute si la memorarea strofelor.  S. nu este inca de varsta gradinitei, insa iubeste aceste planse, si ii place foarte mult sa asculte poeziile si explicatiile pe care i le dau. Poeziile sunt foarte frumoase (autori cunoscuti- Otilia Cazimir, Elena Farago, chiar si Eminescu si Nichita Stanescu printre altii) si foarte educative- mereu invatam ceva nou- de exemplu, ieri l-am invatat despre semafor, azi am facut gimnastica :)

 Pe acestea si alte materiale educative interesante (eu deja am pus ochii pe plansele cu alfabetul :) )- le gasiti aici- http://www.tehno-art.ro/product_info.php/cPath/152/products_id/394.

O zi cat mai frumoasa!

Scrie un comentariu

4 comentarii

  1. Lumi

     /  12 iulie 2011

    Elena Farago este preferata mea :) cand vine vorba de poeziile copilariei! Ce poezie de ea ai ?

    Răspunde
    • Pana acum am citit-o pe cea cu Gandacelul, dar cred ca mai sunt…si mie imi placea cand eram mica :)

      Răspunde
  2. Foarte interesant si frumos acest set didactic!

    Răspunde
    • E super! nu ma asteptam sa ii placa asa de mult lui S. In plus, sunt educative, si il indeamna la lucruri bune- ii amintesc de baietelul din poezie care se spala pe dinti si parca nu se mai impotriveste atat cand ii vine lui randul :)

      Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 283 other followers

